8.10.09

Salam 1 Ukhuwwah

Posted by pe'ee_87

Assalamualaikum..syukur ke hadrat Ilahi,dgn berkatNYA terhasillah blog yg serba kekurangan ini.hu3..aku sebenarnya x pandai pon psl blog2 ni,saje2 jer..kate org,nk menerokai dunia baru! Dunia tanpa sempadan la katakan.{العالم بلا حدود} kata tok arab..ops,terlebih sudah plak aku ni.hu3..aku blaja wat blog ni pon hasil bantuan jejaka cute,Keme.my fren daa..ha3.dgn adanya blog ni,boleh la sedikit sebanyak aku berkongsi apa yang aku ada dgn antum/kalian smua,x kira la dari segi apa pon..ilmu ke,motivasi ke,nasihat2 berguna,gambar2 aku ke(kalau ade la).dan aku hrp dgn adanya blog ni aku dpt menambah ilmu berkaitan ilmu blogging ataupon ilmu yg sewaktu dgnnya ini..dan yg paling penting dpt berkongsi ilmu yg bermanfaat dgn antum smua.segala nasihat atau komen2 amatlah dialu2kan.akhir kata,sambutlah salam perkenalan dari aku,sang perantau..

1 comments:

mr ikhwan said...

assalamualaikum..ha mari sini abe weh, kito nok rasmi ruange komen demo nih...ha hari ni kito hias sikit deh..tah niah la mulo2 sebab cito2 untuk beriyak ko adik2 tentang ilmu abe ye meluase tanpo sempade tu teloh tercapai denge izin allah subhanahu wataala..alhamdulillah la dok? dok gitu? ko gano? ha..baso dio doh tu..bagus doh tu..niat baik doh tu.. semo ok de meme bagus la..come de cute blog tu de mem cute de come lah..em de jugok berguno serto berguno de jugok lah...(yak bok te.. belit doh ko?) haha:) apopun bagus abe farhan!! tahniah cumo nok royat sikit ni... BAU BUDU!!!! hahaha ..gurau jah deh.. hehe :D

Post a Comment