8.2.10

EnTErTaiNMeNT CiTY..

Posted by pe'ee_87

elo..elo..elo..spt yg aku janjikan pd minggu lepas,kali ni aku akan men'story'kan kat korang "tempat yg jauh itu"..ha3..x lah jauh sgt pon,lebih kurang stgh jam perjalanan dari hostel kami.itu x penting sgt pon,yg penting tempat ni akan menjadi mangsa utk aku melepaskan geram,tension,frust,boring..ape lg ek? nama tempat tu spt yg termaktub kat atas tu..bandar hiburan!! btol x apa yg aku translate tu? aa,lantak la..hi3..aku ke sana dgn kengkawan,atas nama rehlah pelajar melayu kuwait(PPMK). tempat ni lebih kurang sunway lagoon kt mlysia la,tp x sehebat yg kita punya.ha3..aku bangga jd rakyat mlysia!! eh eh,mengarut plak aku ni.seingat aku,ni kali ke 3 aku ke sana.sepanjang 7 tahun aku di kuwait ni.nk buat mcm mana,dah tempat tu best sgt,x kan nk miss kot? ha3..apapon,tempat tu mmg sempoi..kat bawah ni aku share gambar2 aku & the gang beraksi di e.city..apapon,jom layaaannn!


aku & the gang..


depan main gate..


geng malaysia..cayalah!


kereta yg akan membawa kami mengelilingi bumi..ha3


tgk? kan dah sampai kat eiffel tower..kelas gitu!


game yg paling aku suka..grand prix!!


itu dia racer sejati kita!! tp kaler kereta tu wat spoil je..


game ni paling ganas..tp aku x naik la.ha3..gayat2!


yg ni pon best gak,bumper car..


second round..ada org x puas hati ke kalah tadi? hi3..


setelah penat bermain,ni la tempat yg paling sesuai utk lepak..ha3


muka2 yg x puas hati sbb dah nk kena balik!! ha3..apapun,we'll come back!!


  

0 comments:

Post a Comment