5.12.09

EiDuKum MuBArAK..

Posted by pe'ee_87

assalamualaikum..apa khabar smua? lamo btol aku x update blog aku ni,lebih kurang sebulan jgak rasenye.biasa la,bizi2..ha3.apapun,di kesempatan ini aku nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kpd semua2 kluargaku di kampung,sahabat2 yg mengenali aku dan yg masih belum mengenali diriku ini sepenuhnya.ha3..(pelik je bunyinye tu..),dan juga kpd seluruh muslimin & muslimat di seantero dunia.salam kemaafan dihulur,erti pengorbanan dilentur..
kali ni aku sambut raya kat kuwait plak(mmg selalu sambut raya korban kt kuwait pon).so,x de la meriah sgt.gitu2 je..bangun pagi,mandi2,sarung apa2 yg patut,terus gerak ke malaysian embassy.selesai solat raya,gi makan kat multipurpose hall.pastu,lepak2 jap ngan syabab mlysia & s'pore(artis jemputan,ha3..),lepas tu,chow la,apalagi..apapun,trima kaseh kuucapkan kat embassy sbb ajak kita turut serta dlm majlis ini.terima kasih daun keladi,bila2 ajak lagi..


tgh khusyuk dgr khutbah raya..



peace no war..

 

aku & teman2 seperjuanganku..




posing dulu sblom makan ..



aik,nak balik pon sempat lg ambik gambar?? ha3..

0 comments:

Post a Comment