11.1.10

FiNaL LiGA MeLAyU 09-10..

Posted by pe'ee_87

Kempunan lagi..itulah ungkapan yg mampu aku luahkan apabila team aku,team Rumaadhi kalah kpd team Ahmar di final Liga Melayu anjuran ittihad kami,Persatuan Pelajar Melayu Kuwait(PPMK) dgn jaringan 0-1.time tu aku rasa mcm nk nangis je,sbb aku & team mate aku telah berjuang habis-habisan utk memenangi match pd mlm tu.serangan yg bertali arus dilancar oleh team aku hampir2 saja menembusi gawang pihak lawan,namun inilah yg dinamakan takdir.mmg telah tertulis bahawa team aku hanya mampu menjadi naib juara pd liga sem ni.masakan tidak,seingat aku 2 percubaan kami dinafikan pihak lawan di atas garisan gol.arghh..pedih siot.tapi apapun,aku terima je kekalahan ni sebagai pembakar semangat utk aku berjuang membalas dendam pd sem ke 2 tak lama lg.he3..dan sekalung tahniah juga aku ucapkan kpd team Ahmar,sbb diorang main bagus pd mlm tu.tapi apapun keputusannya aku bangga dpt bermain dlm team ni,sbb pd pandangan aku team aku adalah team yg paling complete,hardworking,mempunyai semangat melawan yg tinggi dan memiliki skill yg hebat2 belaka.i love you all lah..dan di sebalik kekecewaan itu,ada juga yg kembali menceriakan aku apabila nama aku diumumkan sebagai the best defender dlm liga kali ni.(agak kembang jugak la hidung aku time tu..ha3).aku x bajet pon buleh menang award ni,tapi Alhamdulillah la,syukur sgt2.apapun,aku tau ni semua hasil bantuan team mate aku jugak..anyway,jumpa lagi di liga sem depan!!



hadiah2 yg menanti pemenangnya..



team aku,team Rumaadhi..



team musuh,Ahmar..ha3



time penyampaian hadiah,aku duduk ke'frust'an..hu3



terima medal the best defender..Alhamdulillah



bersama pingat2 yg dimenangi..



inilah hasil perjuanganku bersama-sama team aku.. 

1 comments:

abdussalam said...

lepas baca post ni ...bestnyer dapat main bola..hehe..takpelah,,walaupun tak dpt main bola ,,tapi tak pernah miss kecuali sekali..best jugak rupanya tgk syabab main bola nih..huhu...mabruk la abe pe'ee...^_^

Post a Comment